O reklamie w transporcie publicznym

Komunikacja miejsca taka jak autobusy jest jedną z tych rzeczy, które mogą się nam skojarzyć z centrum miasta. Wielu z nas jej używa lub używało w przeszłości. Jest znana i zauważalna więc nie jest czymś dziwnym, iż ludzie decydują się na jej wybór jeżeli chodzi o reklamę w postaci wielkich naklejek na pojeździe.

Marketing, który używa komunikację miejską jako sposób na reklamę nie jest niczym nowym. Z reguły ma to formę naklejania ogromnych naklejek zawierających reklamę na sam pojazd komunikacji miejskiej bezpośrednio. Widok takiego autobusu, czy tramwaju nie jest czymś odosobnionym przy zwyczajnym wyjściu na miasto gdyż ludzie faktycznie sią decydują na taką formę reklamy.

Tramwaje są już standardem jeżeli chodzi o miejski widok. Można je łatwo dostrzec w ruchu miejskim, a do tego kierowcy samochodów są niemalże zobowiązani zawsze zachować przy nich szczególną ostrożność w przypadku styczności torów w drogą dla wszystkich innych pojazdów. Fakt, że są zauważalne przez niemalże każdego, a zazwyczaj jeżdżą po bardziej zamieszkanych częściach miasta, co powoduje, iż chętnie mogą być postrzegane jako sposób na reklamę.

Reklamy naklejana na tyły autobusów (tzw. reklamy busback), są dosyć powszechną metodą reklamowania się w sposób, który daje dosyć realną możliwości na to, że zostanie to zauważone. Większość autobusów często przemierza chociaż na jakiś czas ruchliwe tereny miasta, co daje właśnie szansę, iż nie mała ilość potencjalnych odbiorców jadących do pracy nas zauważy.

 

 

 

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.